Headlines News :

asd

a
Home » » Kenderaan

Kenderaan

Daripada jalan kaki...apa pun sanggup..

Lagi selamat dari tali pinggang keledar ni..

Selagi muat....

tempat duduk belakang kena pakai tali pinggang,tempat duduk depan??


Mak cik ni mesti xcaye suami dia gi keje..
Pakcik ni plak mesti xperasan bini dia curi-curi ikut...


Kutip tambang la tu...

Suka betul budak tu..training wat show circus la ni...

huh siap ada tukang sendal kat tepi tu..


~ ~Ku jejak..jalan yang berliku...~
gila-gila remaja tua..hahaha

balik kampung..ooo baliik kampung...

Ni pun berlatih circus la ni..
Nak lawan team tadi tu...

Lembu berkata:Kot ye pun nak seksa aku..sembelih la dulu...

Lembu kaki pendek berkata: Nasib baik hidung aku leh bernafas...

Makcik leh tambah lagi dua orang ni..nak ikut??
gi kubur...

Makcik ni tukang jaga balancing motor..

Lepas ni aku nak letak kontena kat belakang..
tambah 4 ekor lembu,save petrol..!

Apsal aku sorang macam star wars..ckp pakaian beragam..

Titik kesimbangan kat bahu aku..
tapi titik peluh kesakitan dah menitik banyak dah ni..!!
cepat la sampai...
Mu ingat aku tak mampu beli kereta mahal ke???
Nak tumpang??kim salam....

Makcik: Hmmm sayang nye nak jual sayur ni...hmmm
Pakcik:Lantak ko la makciknye..idung aku dah penuh daun-daun wat fotosintesis

Aku bukan senyum saje-saje..ni nak ilangkan pedih ni..
kuah laksa dah masuk telinga ni...
mana la nak anta benda-benda ni..


Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

cubaan

aku saja cuba template ni..
mcm ok jek..
kan? kan? kan?

Followers

Total Pageviews

PAUTAN BLOG

santai

Label 2

phuiiiiiiisdfgnb
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ~KALAM PENDETA~ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger