Headlines News :

asd

a
Home » , » BAIK PUNYERR...

BAIK PUNYERR...

Yaaa...bertemu lagi..kali ini aku nak share something kat korang..baik punyer...
Ramai di antara kita (termasuk aku la tu ) bagi alasan masa tak cukup, wuduk tak terjaga, takut salah letak...korang tau tak pasal ape ni??ni sume pasal nak baca
AL-QURAN...

Ledakan teknologi sekarang ni, dah tak boleh bagi alasan lagi dah..Quran Digital
Korang leh selak macam selak quran betul!!Kagum aku tengok..huhu..So takde alasan la wudhuk tak amik,sukar nak bawa Al Quran sana sini..Broadband ada..buka laptop,baca Al Quran sambil tunggu bas ke,tunggu lrt ke..(ni cadangan aku la...)
Korang jugak leh download Alquran digital ni..format flash..cuma tak secanggih yang dari link tu la..(sebab function dah kurang untuk file flash ni..)
**kalo tak jumpa link nak download, aku leh send file tu via emel korang..request je kat aku..
Kalau aku bagi je link, sure la korang lambat bebenor nak view..(macam aku dulu..huhu)
So aku paparkan printscreen yang aku buat, khas untuk korang tengok..
Layan...!!!!Tengok...!!Klik la link tu....!!!








Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

cubaan

aku saja cuba template ni..
mcm ok jek..
kan? kan? kan?

Followers

Total Pageviews

PAUTAN BLOG

santai

Label 2

phuiiiiiiisdfgnb
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ~KALAM PENDETA~ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger